17.09.2011 (22 päev)

Ja ongi käes viimane päev.

Igaüks toimetas oma tegemiste kallal. Lippasin Ummiga randa, et pisut ühtlustada matkapäevitust ning sulistada kibesoolases Vahemeres.

Kiire pakkimine hosteli eest ning püüdlikult rivvi hoides, sõitsime Placa de Catalunya´le, kus on võimalik saada lennujaama sõitvatele bussidele. Lõime lahti tavapärase laagriplatsi, hõivates enamuse päikese kuumusest lõõmavast peatusest. Vormisime valmis parajad kastid, kruvisime laiali ja pakkisime kokku rattad ning kastid said korralikult kinni teibitud. Igale kastile ka märge, kellele kuulub, et hiljem ei tekiks Tallinnas segadust. Põrgu kuumal asfaldil askeldamine + eelnev rannas peesitamine tegi oma töö, õlad õhetasid korralikult. Ei tulnud väga selle peale, et lennujaama sõites on vaja kah korralik kreemikiht peale määrida.

Pakkimine BCNi ees

Lennujaama jõdusime kahes jaos, nad ei tahtnud korraga üle nelja rattakasti peale võtta. See ei olnud ka probleemiks, sest bussid väljusid iga 15 minuti tagant.

Võrreldes eelmise aastaga (Milano) sujus lennujaamas kõik suurepäraselt. Kindlasti aitas siinkohal kaasa see, et  rataste eest oli tasutud juba Tallinnas.

Enamuse lennust magasime maha ja Tallinnas lennukist hilisõhtul väljudes, avastasime ennast lühikestes pükstes ja paljaste varvastega keset vihmamärga sügist. Hehh!

Aga see selleks, matk tehtud ja alles on jäänud kuhjade viisi toredaid mälestusi.

Sõbrad, suured tänud selle suurepärase aja eest. Hää, et olemas olete!!!!