Hommiku kulgu mõjutas oluliselt korralik reisipalavik.
„Temperatuur“ oli tõusnud mõõtmatutesse kõrgustesse ning iga mõte kippus jääma kinni nähtamatute
konksude taha. Sellist paanikaosakonda ei olnud Arvo varasematel minekutel
märganud. Õnneks olin teinud põhjaliku nimekirja asjadest ja tegevusest, mis
lihtsustas oluliselt linnukeste tegemist, kuid ka linnukeste tõmbamise juures
võis mu mõte kanduda kõrvale sellise hooga, et see jäi paberil lihtsalt pooleli.
Igatahes, sain ma lõpuks kodunt minema ning võin etteruttavalt öelda, et midagi olulist, milleta matkal hakkama poleks saanud, maha ei jäänud.
Vic´i jõudsime südaöösel ning raudteejaama juures läks tänavavalgustuslampide ja tirtsude sirina saatel korralikuks rabistamiseks – rattad kastist välja ja kokku, kontrollringid tühja rattaga, pagasi jaotamine ja kontrollringid täislastis rattaga + tekkinud prügi jaotamine läheduses olevate prügikastide vahel.
Kui asjad koos ja plats puhas, võtsime suuna Google Earth
vahendusel varem leitud „rekreatsiooni piirkonna“ poole, kus internetist
vaadatuna võis arvatavasti leida koha, kus ennast pikali visata. Koht osutus täitsa sobilikuks
ning jäimegi sinna ööbima (41°56'7.16"N; 2°14'27.55"E), ainult et ... .
Igatahes, sain ma lõpuks kodunt minema ning võin etteruttavalt öelda, et midagi olulist, milleta matkal hakkama poleks saanud, maha ei jäänud.
Lennujaama jõudsin mitmeid tunde enne lennuki väljumist.
Logistiliselt sobis kõige paremini, et sõidame täislastis autoga sealsesse
parklasse, Arvo lippab Ülemiste veepuhastusjaama juurde järvejooksude starti
ning mina nokin parkla servas nina, kuniks jõuavad kohale mu kallid
matkakaaslased ja loodetavasti jõuab Arvo võistluselt tagasi selleks ajaks, et
ma ei ole veel auto võtmega astunud teisele poole passikontrolli.
Nokkimiseks ei jäänud väga palju aega, sest meenus vajadus
tasuda rataste veo eest. Eelmise aasta Malpensa lennujaama kogemuse võrra
rikkamana ja e-õhust talvel saadud informatsiooni võrra targemana, olin otsustanud Tallinnas maksta kohe mõlema otsa eest. Estonian Airi
koduleheküljelt sain mõned päevad enne lennujaama minemist teada, et rataste
vedu on eurode kehtimise ajal suisa 10 euro võrra suurenenud ja 35 euro asemel
maksab ratta ühe otsa tasu 45 eurot (dabahhhhh). Niisama vestluse käigus
kurtsin infoletis, et näete kui piletid ostsin ja rataste kohad broneerisin oli
selline hind ja hiiglama kahju, et nüüd oluliselt kallim. Kui ma poleks noka
lahti teinud, oleksin tasunud uute tariifide järgi nii et tolmab, aga nüüd
selgus, et saan lennata selle hinnaga, mis kehtis rataste broneerimise hetkel,
jabadabaduuuuuu!
Piletid taskus ning lennuni jäi endiselt palju aega. Jalutasin
Ülemiste keskuses asuvasse matkapoodi, et visata pilk peale, äkki leian midagi
vajalikku ja kindel mõte oli osta Gopro kaamerale ekraan. Nad „sunnikud“ olid
just pool tundi enne minu saabumist viimase müünud. Oldi väga lahked uurima,
kas mujal on, aga katkestasin nende hääsoovliku entusiasmi sellega, et lähen
kohe lennukile, Püreneedesse, rattamatkale. Hehhh, selline jutt matkatarvete
poes, keset nende töist päeva, see ei olnud minust vist ilus :D
Beebisiledad lõuad ;) Matk on alles ees. Tallinna L.Meri lennujaam |
Jõudnud tagasi lennujaama parklasse, oli minemisärevus
raugenud ja lõpuks hakkasid ükshaaval kohale jõudma kallid sõbrad, kellega
ootas ees vahva matk.
Lennule registreerimine, lennukile minek ja lend sujusid
mõnusalt ning mõni tund hiljem astusime uude, hästikonditsioneeritud Barcelona
lennujaama. Pagas ja rattad olid alles ja terved.
Kohapeal selgus, et teeremondi tõttu hakkab rong lennujaama
ja Barcelona liinil liikuma alles järgmisel päeval. Informatsioonist saime Barcelonasse saamise
osas hulga infot (ka matkaks vajalikku) + ühelt kohalikult, kes soovitas sõita
bussiga (tasuta) terminali 2 ja sealt edasi „rongiga“, mida asendas buss. Kõik
seitse lennuvormis ratast, rattakotid ja ise mahtusime korraga ühte bussi
ning bussi peaaegu kogu ruumi hõivamise eest ei
võetud õnneks lisatasu.
Edasi sujus kõik varem tehtud plaani kohaselt. Teadsime, et
meie matka alguspunkti Puigcerda´sse viiv viimane rong on meie saabumise ajaks
läinud, siis ostsime Barcelona Sants´ist rongipiletid (4.90 eurot pernose) linnakesse
nimega Vic (hääldus: bik). Eesmärgiks oli õhtul liikuda võimalikult lähedale
matka alguspunktile ning mitte jääda Barcelona ööelule palja taeva all jalgu. Rattad olid rongile minnes endiselt kastides.
Teel Barcelonast Vic´i |
Vic´i jõudsime südaöösel ning raudteejaama juures läks tänavavalgustuslampide ja tirtsude sirina saatel korralikuks rabistamiseks – rattad kastist välja ja kokku, kontrollringid tühja rattaga, pagasi jaotamine ja kontrollringid täislastis rattaga + tekkinud prügi jaotamine läheduses olevate prügikastide vahel.
Vic´i jaam |
Ainuke asi, mis jäi sellest linnast meelde ning kui keegi
peaks kunagi mainima selle linna nime, siis kangastub mulle vaid üks ASI –
lõputu uriini hais. See „aroom“ heljus kõikjal – perroonil, raudteejaama ümbruses,
eramute ligidal, pargi servas ja meie ööbimiskohas. See linnake võis olla
ääretult kaunis, kuid see jäi vähemalt minul märkamata.
Õues oli soe ning telke ei hakanud püstitama, piisas matist
ja magamiskotist. Uni sai magus, vaid ööklubist tuulega aegajalt meieni kanduv
muusika pani kergelt kõrvu kikitama.
Ooooo, ma olengi teekonna alguses!!!
No comments:
Post a Comment